Výměna rozbitého displeje na iPhone 11

Výměna Displeje u iPhone 11: Co potřebujete vědět

Displej je jednou z nejcennějších součástí našich chytrých telefonů. Jeho funkčnost ovlivňuje nejen estetiku zařízení, ale i naši schopnost efektivně ho používat. Pokud vlastníte iPhone 11 a čelíte problémům s displejem, může být výměna jediným řešením. Zde je přehled toho, co byste měli vědět o této proceduře.

Kdy je výměna displeje u iPhone 11 nezbytná?

Existuje několik situací, kdy byste mohli uvažovat o výměně displeje:

  1. Rozbití nebo prasknutí: Fyzické poškození displeje může mít za následek trhliny, které ovlivňují čitelnost nebo funkčnost dotykového rozhraní.
  2. Problémy s obrazovkou: Pokud se na displeji objevují čáry, skvrny nebo jiné anomálie, může to být způsobeno poškozením samotného displeje.
  3. Problémy s dotykovou odezvou: Neschopnost správně reagovat na dotyky nebo zasekávání se může být důsledkem poruchy displeje.

Proč vybrat právě Mirotel servis?

Výměna displeje u iPhone 11 vyžaduje precizní manipulaci a odborné znalosti. Profesionální servis s kvalifikovanými techniky má přístup ke kvalitním náhradním dílům může zajistit, že proces bude proveden bezpečně a efektivně.

  1. Zkušenosti a reference: Zkušenosti v oboru 13. let. Kladné hodnocení společnosti u Google.
  2. Kvalita náhradních dílů: Náhradní díly přímo od výrobce z Číny.
  3. Záruka: Poskytujeme záruku na díl a na práci  12. měsíců

Jak probíhá výměna displeje?

  1. Diagnostika: Technik zkontroluje stav zařízení a potvrdí, zda je potřeba skutečně vyměnit displej.
  2. Demontáž: Po potvrzení potřeby výměny bude starý displej pečlivě odstraněn.
  3. Instalace nového displeje: Originální displej bude instalován s důrazem na správnou funkčnost a estetiku.
  4. Testování: Po výměně bude zařízení podrobeno důkladnému testování, aby se ověřilo, že nový displej pracuje správně.

Naše pobočky

mapa pobočky

Pobočka Praha

+420 777 348 676
praha@mirotel.cz

Vrchlického 49, Praha 5 Košíře 150 00

Otevírací hodiny

Pondělí – Pátek
10:00 – 18:00

Pobočka Pardubice

+420 724 268 847
pardubice@mirotel.cz

17. listopadu 237b, Pardubice I, 530 02
Nachází se na nejrušnější Pardubické křižovatce hned vedle hlavního vchodu do obchodního centra Atrium. Vchod do servisu je možný přímo z ulice.

Otevírací hodiny

Pondělí – Pátek
09:00 – 17:00

Mirotel service s.r.o

Sídlo: Vrchlického 49, Praha 5 Košíře 150 00
Spisová značka C 290818, vedená u Městského soudu v Praze
IČ: 06891136
DIČ: CZ06891136

Kontakt

+420 777 348 676
servis@mirotel.cz

Provozovna

Vrchlického 49
150 00 Praha 5

Napište nám

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení Vašeho dotazu či požadavku.