Naše služby

Opravujeme mobilní telefony a tablety značek Apple, Samsung, Huawei, SONY  .

Co u nás oceníte je osobní přístup a vstřícnost . Po telefonické domluvě vám telefon nebo tablet opravíme na počkání na naší pobočce v Praze 5 Košíře . O ty nejkvalitnější náhradní díly se postarají naši ověření dodavatelé se kterými spolupracujeme mnoho let.

Nejčastější dotazy

Proč máte některé servisní úkony o tolik levnější než konkurence ? 

Náhradní díly si sami dovážíme do ČR a displeje na iPhone si repasujeme  . Takže většinu věcí máte za velkoobchodní ceny + práce  . Oproti jiným servisům my neplatíme statisícové nájmy v obchodních centrech a tak Vám můžeme nabídnout to nejlepší v poměru cena / kvalita

Jak je to u Vás s reklamacemi?

Pokud je náhradní díl skladem , tak se snažíme celou situaci vyřešit co nejdříve. Samozřejmě záleží na skladové dostupnosti náhradního dílu. Záruka na všechny opravy je 24 měsíců.

Zákonem daná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní.

Lze mobilní telefon poslat do opravy poštou ?

Ano. Po předchozí domluvě je možnost zaslání mobilního telefonu do opravy poštou . Doporučujeme si nejdříve zavolat a informovat o zaslání .

Opravíte mi mobilní telefon pokud si přinesu vlastní náhradní díl ?

Vyměníme , zaplatíte pouze za práci dle našeho sazebníku . Za náhradní díl a za poškození telefonu vlivem nekvalitního  náhradního dílu ovšem neručíme  .

Mohu se u Vás platit kartou ?

Ano, přijmáme platební karty

Mirotel service s.r.o

Pobočka Praha : Vrchlického 49, Praha 5 Košíře 150 00
Sídlo: Braunerova 563/7,Praha 8 180 00
Spisová značka C 290818, vedená u Městského soudu v Praze
IČ: 06891136
DIČ: CZ06891136

Kontakt

+420 777 348 676
info@mirotel.cz

Provozovna

Vrchlického 49
150 00 Praha 5

Otevírací hodiny

Pondělí – Pátek
10:00 – 18:00

Napište nám

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení Vašeho dotazu či požadavku.